tirsdag 18. september 2012

Oppussing av soverommet vårt

Jeg gikk vel lei av å ikke bli ferdig med oppussingen. Ting har stått veldig stille på malefronten og jeg var LEI av å ha ett soverom som var ett realt furuhelvete..... Så da vi var på ferie i Spania spanderte jeg på oss en maler som kom og malte hele rommet samt taket. Det var ingen lett jobb siden det er 4,5 meter opp på det høyeste. Skråtak er noe herk. I tillegg fikk jeg gulvsliperne som tok stua for 2 år siden til å ta gulvet på soverommet vårt, samt i loftstuen. Så nå er alle rommene i huset, utenom kjøkken og kjellerstuen ferdig malt. HURRA
Jeg har ikke tilgang til kamera akkurat nå, min mann har gjort noe mystisk med innstillingene som gjør at alt er i råformat. Min lille PC takler ikke det, desverre. Så da blir det ett enkelt iphone bilde som viser før og etter.

 
Nå må vi få inn garderobeskap, nattbordslamper, vegglampe m.m¨
 Så ikke helt ferdig innredet, men malingen er iallefall unnagjort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid hyggelig med en kommentar ;-)